onze diensten

Het eerste contact met een prospect bepaalt de eerste indruk van uw bedrijf. U wilt dan ook dat dit kwalitatief gebeurt. Telmacom biedt sinds 2006 maatwerk voor telefonische prospectie. We werken in vier talen voor bedrijven actief in verschillende sectoren.


Realtime Rapportering

Wanneer u telemarketing uitbesteedt, wilt u de resultaten regelmatig en eenvoudig opvolgen. Onze online rapportering biedt volledige transparantie van de belresultaten. U ziet welke afspraken we maakten, hoeveel prospecten geen interesse hebben of zich buiten de doelgroep bevinden,… Deze inzichten helpen om te evalueren hoe prospecten op uw aanbod en het belscript reageren.



Realtime Rapportering
  • Live rapportering
  • Volledige transparantie
  • Overzicht per belcampagne
  • Analyseer resultaten op datum, per account manager…
  • Status adressenbestand

We gebruiken uw ERP, CRM of agenda-software

Wanneer wij telefonisch prospecteren voor uw sales team, is het belangrijk om de conversatie niet te onderbreken wanneer uw vertegenwoordigers de potentiële klanten bezoeken.

We noteren alle informatie die we ontvangen in uw eigen CRM- of agenda-software zodat uw sales team het gesprek volledig geïnformeerd kan verderzetten.

We werken dagelijks met de meest bekende CRM- of agendaplanning software, waaronder Teamleader CRM, Outlook, Google Calendar, Salesforce, Hubspot CRM, Pipedrive...

Hoe kunnen we u helpen?


Deze website gebruikt cookies

Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Deze kan je weigeren indien je dit wenst.

Meer informatie over cookies