Home > Over ons

Over ons

Over Telmacom telemarketing

Telmacom, uw ervaren telemarketing partner

Telmacom is een B2B callcenter opgestart in 2006. Intussen is Telmacom uitgegroeid tot een vaste en erkende waarde op vlak van telemarketing zowel voor multinationals als voor lokale kmo's, en dit in zowat alle sectoren. Telemarketing is voor business development een enorm krachtige tool, waardoor professionele teleprospectie onmisbaar is zowel voor de ondersteuning van uw salesmanagers als voor het uitrollen van uw commerciële strategie.

De visie van Telmacom op telemarketing

Telmacom staat zowel grote als kleine bedrijven bij in hun commerciële telefonische contacten. Elk telefonisch contact, zowel met een prospect als met een klant, is een opportuniteit, zowel om nieuwe klanten te winnen, als om een lange-termijn relatie op te starten, om relevante informatie in te winnen, om een probleem op te lossen,... Deze kans mag nooit verloren gaan en dient zo efficiënt mogelijk benut te worden. Onze interne strenge kwaliteits-procedure garandeert elke opdrachtgever dat zijn telemarketing project door Telmacom op een zeer professionele manier wordt uitgevoerd. Daarbij staan de door u vooropgestelde doelstellingen centraal.

Ervaren en gemotiveerde telemarketing medewerkers, het succes van Telmacom

Telmacom werkt uitsluitend met eigen, gekwalificeerd personeel. Elk van de operatoren van Telmacom beschikt over een belangrijke bagage aan telemarketing ervaring, opgedaan in de meest uiteenlopende sectoren.

Ideaal om elk telemarketing project in goede banen te leiden en succesvol af te ronden.

Bent u geïnteresseerd om telemarketing voor uw bedrijf uit te besteden aan een B2B callcenter? Dan nodigen wij u uit om een kijkje te nemen in ons ruim aanbod van teleprospectie diensten.

We gebruiken uw ERP, CRM of agenda-software

Wanneer wij telefonisch prospecteren voor uw sales team, is het belangrijk om de conversatie niet te onderbreken wanneer uw vertegenwoordigers de potentiële klanten bezoeken.

We noteren alle informatie die we ontvangen in uw eigen CRM- of agenda-software zodat uw sales team het gesprek volledig geïnformeerd kan verderzetten.

Als specialist in B2B telemarketing, werken we dagelijks met de meest courante CRM- of agendaplanning software, waaronder Teamleader CRM, Outlook, Google Calendar, Salesforce, Hubspot CRM, Pipedrive...

Realtime Rapportering

Wanneer u telemarketing uitbesteedt aan een callcenter, wilt u de resultaten regelmatig en eenvoudig opvolgen. Onze online rapportering biedt volledige transparantie van de belresultaten. U ziet welke afspraken we maakten, hoeveel prospecten geen interesse hebben of zich buiten de doelgroep bevinden,… Deze inzichten helpen om te evalueren hoe prospecten op uw aanbod en het belscript reageren.



Realtime Rapportering
  • Live rapportering
  • Volledige transparantie
  • Overzicht per belcampagne
  • Analyseer resultaten op datum, per account manager…
  • Status adressenbestand

Contacteer ons


Deze website gebruikt cookies

Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Deze kan je weigeren indien je dit wenst.

Meer informatie over cookies