De visie van Telmacom op telemarketing
Elk telefonisch contact, zowel met een prospect als met een klant, is een opportuniteit, zowel om nieuwe klanten te winnen, als om een lange-termijn relatie op te starten, om relevante informatie in te winnen, om een probleem op te lossen,...
Deze kans mag nooit verloren gaan en dient zo efficiënt mogelijk benut te worden.
Onze interne strenge kwaliteits-procedure garandeert elke opdrachtgever dat zijn telemarketing project door Telmacom op een professionele manier wordt uitgevoerd. Daarbij staan de door u vooropgestelde doelstellingen centraal.
Flexibele telemarketing boetiek
In functie van uw noden, kunnen wij flexibel 1 tot 5 dagen per week voor u prospecteren.
Aangezien wij onze diensten in het Nederlands, Frans en Engels aanbieden, kunnen wij u helpen bij prospectie in verschillende Europese landen.
Wij vragen slechts een beperkt engagement bij aanvang, daarna geen contracten, lange opzegtermijnen of voorafbetaling van prestaties….
Uw tevredenheid is onze waarborg voor een samenwerking op lange termijn.
Eigen, ervaren telemarketeers
Telmacom werkt met eigen, gekwalificeerde collega's. Elk van de operatoren beschikt over een belangrijke bagage aan telemarketing ervaring, opgedaan in de meest uiteenlopende sectoren.
Ideaal om elk telemarketing project in goede banen te leiden en succesvol af te ronden.
Bent u geïnteresseerd om lead generation voor uw bedrijf uit te besteden aan een B2B callcenter? Dan nodigen wij u uit om een kijkje te nemen in ons ruim aanbod van teleprospectie diensten.
Kwalitatieve, eigen adresbestanden
Een kwalitatief adresbestand is de basis voor efficiënte telefonische prospectie. Wij werken met toonaangevende database-leveranciers en verrijken deze data ook zelf dagelijks met bijkomende informatie, onder andere via LinkedIn en TrendsTop.
Wij kunnen ons adresbestand gericht segmenteren op de voor u meest geschikte doelgroep zodat uw belcampagne maximaal rendeert.
Uiteraard kunnen wij ook op basis van door u aangeleverde adresbestanden werken.